Odborný servis značení sníží Vaše provozní náklady


Za dobu více než deseti let kdy realizujeme a také servisujeme a systémově spravujeme značení v mnoha velkých podnikatelských nájemních objektech jsme pochopili co potřebuje správce velkého objektu, abychom mu ulehčili práci a současně pomohli šetřit náklady.
 
Praktický pohled

Víme, že nejtěžším obdobím pro správu objektu je první rok až dva po uvedení objektu do provozu. Platí to zejména tam, kde se objekt postupně zaplňuje zákazníky a orientační systém není na tyto situace správně „konstruován“. Proto jsou námi projektované a realizované systém značení vždy od začátku konfrontovány s praktickými požadavky:
 
- Je navržené značení dostatečně dimenzováno na maximální možný počet subjektů v budově?
 
- Jsou prvky značení navrženy tak, aby bylo popisy možno aktualizovat operativně a s minimálními náklady?
 
- Je technické řešení prvků značení navrženo tak, aby odolávaly standardnímu zacházení (většinou tak trochu týrání) ze strany úklidových služeb?
 
- Je zajištěna plná digitální správa dat o aktuálním stavu značení, jako předpoklad operativního servisu?

Pokud se nám v průběhu projekce a realizace systému značení podaří tyto priority prosadit (u investorů bývá pochopeno, u projektantů méně a u stavařů málokdy), pak má správce budovy po zmíněných prvních letech provozu méně vrásek. Podívejte se na projekty, které jsme realizovali a zkuste se jejich správců zeptat, zda a jak funguje námi prováděný servis. Případně se podívejte na přehled služeb, které Vám nabízíme. Tam najdete také informace o servisních službách.

Věřím, že nám pak zašlete kontaktní údaje a my Vám budeme moci poskytnout více informací o možnostech servisního zajištění značení ve Vašem objektu.

TOPlist